woensdag 6 juli 2022

6 juli, vervolg

Net lassagne van de slager op, kattenbakken verschoond en drinkwater. Gisteren avond was het minder sfeervol op de app, waardoor ik iemand van 4you had geblokkeerd (had geen naam willen noemen maar de directrice vindt het geen zorg instelling)
Eind van de morgen op kantoor geweest, het gesprek beviel mij niets, ik vroeg zo moeten er soms computers verplaatst worden, het antwoord was zeer onprofessioneel van ga je gang waarop ik zei slimmer te zijn. Ik vond het beter naar huis te gaan waarop de directrice zei dan kan je weer lekker appen, nu dat heb ik terplaatse opgelost door die aardige directrice te blokkeren.
Waar het omging een app bericht waar ik geen zorginstelling had moeten zetten omdat het een ander zou zijn, nu als ik het kwaad bedoeld was had ik het anders geformuleerd. Een aantal mensen waren aanwezig bij de drukte bij de muziek wat ik niet verstandig vond vanwege kans op corona. De foto hadden een paar mensen op fb gezet, waarvan er één persoon mij geblokkeerd heeft om mij geen onrustig gevoel te geven. Deze jarenlange vriendschap heb ik in het echte leven per direct beindigd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten