dinsdag 26 april 2022

26 april, dinsdag

Goedemorgen, nog steeds aan het genieten van een griep. Hoewel dit een griepje is vraag ik mij wel wat af. Elke dag bel ik smorgens om 7 uur m'n moeder en wanneer ik niets hoor trek ik aan de bel, dat heeft eenmaal haar leven ternauwernood gered.
Wat mij zelf betreft ik heb een alarm knop, maar die helpt niet wanneer je op apegapen ligt. 
Mijn huisdieren, katers en poezen zijn veel voor mij (binnen katten) en wil ook dat wanneer ik de geest geef ergens bij een liefdevol iemand terecht komen.
Ik dacht dat goed geregeld te hebben.
In deze tijd zou ik geen kinderwens meer hebben. Ik heb er zelf drie waarvan ik er een dolgraag ziet.
Veel mensen denken alleen maar aan zichzelf, vergeten dat wat zij een ander aan doen ook zichzelf kan overkomen, en deze gedachtegang "karma" hoop ik op. Ik ben niet het type wat vergeet en vergeefd.
Beste mensen een fijne dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten