vrijdag 17 juni 2022

vrijdag 17 juni.

Vorige week is m'n lieve kater Nijn van 5 jaar overleden, een beetje as zit in een stenen vlinder liever had ik hem hier levend naast mij gehad.
Mijn vader leefde ook niet meer, gestorven op z'n 57e. Voor m'n moeder ben ik mantelzorger terwijl ik natuurlijk veel van haar hou
Dan m'n dochter zij is op Vaderdag op een familie feestje in een vakantiehuis, gelukkig is zij gelukkiger, anders dan ik. Dan de jongens, daar heb ik geen verwachtingen meer van, heb er spijt van dat ik voor hun gezorgd heb.

Een moeder met haar familie die mij voor 2013 beschuldigde van pedofilie richting dochter, haar zoon mishandelde omdat hij geen informatie door mocht geven aan juvent.
M'n dochter werd ontvoerd door haar moeder en luitenant kolonel van de luchtvaart terwijl ik samen met de jongste zoon de moeder van m'n dochter hielpen met het verhuizen. Gelijktijdig werden er spullen uit huis gehaald.
Ik weet meer maar dat laat ik hier achterwege. Ik was van de gedachte dat ik nu wel met rust gelaten zou worden , maar een paar weken eerder bleek het tegendeel. 
M'n dochter mag de waarheid niet weten doordat haar iq wat lager is. Ik stelde voor om dat te laten doen door een professioneel iemand, maar ik moest het maar uitvechten met haar moeder aldus het bewind van m'n dochter.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten