zaterdag 18 juni 2022

een gedachte 18 juni

Beste mensen

zaterdag voor mij net als vele te warm. Apenpokken krijgt een andere naam vanwege discriminatie ik wordt hier schijtziek van. Alles  is discriminatie en wordt aan gepast. Wat in ter Apel gebeurd is verschrikkelijk straks slapen er mensen in het gras ( niet mijn woorden) Zijn er dan al jaren geen woningzoekenden?
Ach er moeten meerhuisartsen en boa's komen, wij komen al jaren huisartsen tekort en in de omgeving van Azc's gaan de misdaad cijfers ook omhoog.
Ook vraag ik mij af hoe de mensen in ter Apel blijven komen, boot, bus, trein? Misschien met een taxi. Iedereen krijgt een verblijf terwijl we niet weten wat iemand op of haar kerfstok heeft. Iedere week wordt er wel iemand neergestoken of wat vernield, het kan aan mij liggen maar het lijkt steeds erger te worden

Dan hebben rechters het te druk zodat zaken worden afgedaan. Ik schaam mij dat ik Nederlander ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten