dinsdag 18 oktober 2022

dinsdag

Gisteren een knik uit de zuurstof slang van m'n moeder gehaald, zij had waarschijnlijk dagen te weinig gehad. Klachten had ze wel maar wij hadden niet aan haperingen gedacht. Op het moment dat er zuurstof bij mocht zag ik dat het niet verhoogd kon worden, contact opgenomen met de leverancier en op hun tip af te gaan bleek er een knik in te zitten. Slang ingekort en probleem opgelost.
Vanmorgen naar de kapper geweest en naar de dieetiste geweest waarbij ik in drie weken twee kilo ben kwijt geraakt.
Straks komt m'n beneden buurman op visite.
Een overbuurvrouw vroeg na 3 jaar naar hoeveel katten ik heb, terwijl ze het al wist van iemand anders.
Ik ben klaar op m'n best te doen om niemand tot last te zijn. Wie aan mijn katten komt, komt aan mij. Op m'n sokken binnen lopen, tv zachtjes net als de muziek enz enz. Het is dat ik als man geen naald hakken kan dragen maar anders........
Moe al weken, kan wel blijven slapen op ieder moment van de dag, vechten om gewoon dingen te blijven doen.
Naar Roat, voedsel uitdeelpunt kom ik om meerdere redenen niet meer , een daarvan is een vriendin die mij streken heeft geleverd die mij niet bevielen.
Nu ga ik mezelf beschermen tegen alles  wat mij energie kost

Geen opmerkingen:

Een reactie posten