maandag 7 november 2022

een moeder die niet van ophouden weet

Ik ben gescheiden in 2014, maar de "moeder" van m'n dochter houd maar niet op. In verleden heerste ze ook over mij als volwassen man, wat bij een jonge vrouw?
Ze wordt psychisch onderdruk gezet en bewerkt.
Alles wat ik voorstelt mag niet van haar bewind zegt ze.
Echter wij weten beter!  In het belang van m'n dochter heb moeite gedaan om alles achter mij te laten, maar een "moeder" die de vader van haar dochter tegen haar opzet is in mijn ogen geen moeder maar een heks, en dan heb ik het nog niet eens over hoe de scheiding destijds is gegaan, familie heeft het huis leeggehaald een luitenant kolonel van de luchtmacht heeft veel bij elkaar gelogen maar hij woont in Eindhoven en niet in Souburg. Ach de een heeft wat met vliegtuigen, de ander met een politieke partij
Nogmaals de vraag laat mij met rust, of ik plaats overal de bewijzen van psychische en lijfelijke mishandelingen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten